Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bij Armaere nemen wij klachten serieus. Uw klacht kan namelijk leiden tot een verbetering van onze dienstverlening. Om de klacht zo goed mogelijk af te handelen is het van belang dat u zo duidelijk mogelijk omschrijft wat er precies is gebeurd en waar u niet tevreden over bent. Via onderstaand formulier kunt u uw klacht indienen. U krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie.
De ontvangst van een klacht zal binnen 4 werkdagen na ontvangst worden bevestigd. Waarbij de klacht inhoudelijk binnen 6 weken na ontvangst zal worden afgehandeld. Deze termijn kan worden verlengd met een periode van 4 weken.
De klacht kan worden ingediend via het formulier op deze pagina of via de mail – info@armaere.nl . Vanzelfsprekend kan het ook worden ingezonden per post en wel aan: Armaere B.V., Afdeling klachtafhandeling, Postbus 2110, 7302 EM APELDOORN.
De klacht dient in het Nederlands te zijn opgesteld, dan wel voorzien te zijn van een vertaling. Verder bevat de klacht minimaal, de naam en het adres van de indiener, de datum, een omschrijving van de gedraging waar de klacht over gaat en waar van toepassing het dossiernummer.
Kunt u zich niet vinden in de beantwoording van de klacht, dan kan de klacht worden voorgelegd ter beoordeling aan de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders. Contactgegevens zijn:
Kamer voor Gerechtsdeurwaarders
Postbus 84500
1080 BN Amsterdam


